Language switch:
   Slovak | English
 

Podmienky

Objednávka

  • Tovar si môžete objednať pridaním tovaru do virtuálneho košíka a následným správne vyplneným objednávacím formulárom.
  • Tovar je možné objednať aj telefonicky tel.č. 037/6582671, alebo mailom na adrese: objednavky@hokej-shop.sk
  • Objednávku je možné zrušiť telefonicky na hore uvedenom telefónnom čísle, alebo mailom na adresu info@hokej-shop.sk
  • Ak si chcete zrušiť Vašu objednávku po uskutočnení platby vyzvite nás mailom alebo telefonicky a my Vám vrátime peniaze na Vami zadaný účet alebo poštovou poukážkou.

Platba

Možnosti platby ktoré poskytujeme na stránke www.hokej-shop.sk

  • Pri prevzatí zásielky – na dobierku
  • Vopred bankovým prevodom na č.ú. 2627777488/1100, Tatrabanka, a.s. Nitra
  • CardPay (platba cez virtuálny POS terminál Tatra banky. Môžete zaplatiť kartami VISA a EUROCARD/MASTERCARD.
  • TatraPay, MicroPay, SporoPay

Dodacie a platobné podmienky

  • Spôsob dodania a poplatky

    • Pri nákupe tovaru nad 3000,- Sk zabezpečujeme dodanie tovaru kuriérskou službou do 24 hodín zdarma. Túto službu neposkytujeme pri objednávaní persona-lizovaného dresu, nakoľko tento výrobok treba zaplatiť dopredu a zrealizovanie výroby trvá 7 dni.

    • Pri poslaní tovaru poštou si učtujeme nasledovné poplatky a platia nasledovné termíny dodania:

      Slovensko 95,- Sk 14 dní
      Česká republika 250,00- Sk 14 dní
      USA (do 1kg) 15,00 USD 21 dní
      Zbytok Európy (do 1kg) 15,50 EUR 21 dní
      Austrália (do 1kg) 22,00 USD 21 dní

      *V prípade že hmotnosť objednávky do zahraničia presiahne 1kg, Vás budeme kontaktovať ohľadom doplatenia poštovného

    • Prevzatie tovaru je možné priamo u nás na adrese Mostná ul. 42, 949 01 Nitra

  • Predávajúci sa zaväzuje:

    • dodať správny druh a množstvo tovaru, tak ako bola uvedená v čase objednávky, na základe objednávky zákazníka adekvátne zabaliť tovar. odoslať tovar v dohodnutej cene
    • v prípade že sa tovar momentálne nenachádza na sklade Vás budeme kontaktovať a dohodneme si nový termín dodania tovaru.
    • vystaviť a priložiť faktúru ako daňový doklad

  • Kupujúci sa zaväzuje:

    • prevziať objednaný tovar
    • zaplatiť za objednaný tovar dojednanú cenu. :

Zrušenie nákupu

  • Ak Vám tovar z akéhokoľvek dôvodu nevyhovuje, máte právo nám ho podľa § 12 zákona 108/2000 Z.z. vrátiť do 7 dní od prevzatia tovaru, pokiaľ pre konkrétny výrobok nebude táto lehota zo strany predávajúceho jednostranne predĺžená.
  • Výrobok nám zašlite poštou ako doporučenú zásielku na adresu ERAS MEDIA, s.r.o. Mostná 42, 949 01 Nitra.
  • Zásielky vrátené formou dobierky neakceptujeme.
  • Dbajte, prosím, na to, aby ste výrobok vrátili nepoškodený, v pôvodnom množstve a v originálnom obale. Zároveň Vás prosíme, aby ste k tovaru priložili kópiu faktúry, prípadne aspoň uviedli jej číslo, Vaše meno a adresu.
  • Boli by sme radi, keby ste nám napísali, z akého dôvodu Vám výrobok nevyhovuje (nie je to ale podmienkou pre vrátenie peňazí).
  • V prípade, že dodržíte všetky uvedené podmienky, peniaze za výrobok Vám obratom vrátime poštovou poukážkou alebo na Vami zadaný účet. Náklady na vrátenie tovaru znáša spotrebiteľ.

Reklamácie

  • Vyššieuvedený postup platí aj v prípade, že reklamujete chybný alebo poškodený tovar. V tomto prípade je však nevyhnutné uviesť druh poškodenia. Ak reklamáciu uplatňujete po uplynutí 7-dňovej lehoty, prosíme Vás, aby ste sa s nami najskôr telefonicky spojili na tel.č. 037 3652671, alebo mailom na adrese: reklamacie@hokej-shop.sk
  • ERAS MEDIA, s.r.o. zodpovedá v rámci zodpovednosti za chyby predanej veci.
  • Práva vyplývajúce zo zodpovednosti za chyby nemôže uplatňovať ten, na koho bol tovar zmluvne prevedený kupujúcim. K účinnému uplatneniu práva zo zodpovednosti za chyby je nutné, aby kupujúci v záručnej dobe písomne oznámil chyby, ktoré tovar má resp. uviedol, ako sa chyby prejavujú a uplatnil právo, ktoré požaduje, v súlade s Občianskym zákonníkom (napr. na opravu veci, výmenu veci).
  • Kupujúci je povinný reklamovaný tovar odovzdať ERAS MEDIA, s.r.o. kompletný, nepoškodený a v originálnom balení.

Škody vzniknuté počas dopravy

  • ERAS MEDIA, s.r.o. zodpovedá za škody vzniknuté na tovare počas dopravy k Vám.
  • Ak sa však tovar poškodí, alebo je odcudzený počas dopravy od Vás k nám v prípade vrátenia tovaru, je zodpovednosť na Vašej strane.

Záruka

  • Na nami zasielaný tovar poskytujeme 24-mesačnú záruku na výrobné chyby. V tomto prípade slúži faktúra zároveň ako doklad o záručnej lehote.
  • Záručná doba začína plynúť dňom prevzatia tovaru. Pri predaji na telefonickú, e-mailovú alebo internetovú objednávku sa dňom prevzatia tovaru rozumie deň, kedy kupujúci prevzal tovar na pošte.

Upozornenie!

Zásielku, ktorá javí známky poškodenia (roztrhnutý obal, deformácie a pod.) v žiadnom prípade nepreberajte. Predídete tak prípadným komplikáciám pri reklamácií poškodeného tovaru.

Všetky informácie, ktoré uvediete o svojej osobe, sú chránené v zmysle zákona č. 428/2002 Z.z. O ochrane osobných údajov.Informácie, ktoré nám poskytnete prostredníctvom objednávkového formulára, slúžia výlučne pre potrebu poskytnutia konkrétnej služby a nebudú ďalej poskytované tretím osobám ani inak komerčne využívané.


Kúpou výrobkov s týmto logom podporíte Nadáciu Miroslava Šatana.

     
Úvod | Registrácia | Podmienky | Kontakt
Copyright © 2004-2017 ERAS MEDIA s.r.o. Všetky práva vyhradené. | Created by Studio Style 2004